Goodie bag

Jag gick igenom alla produkter jag fick i goodie bags från eventet i torsdags. Tog en bild på det som var sminkrelaterat, tänkte att det kanske inte är så roligt att titta på cykel sadelsöverdrag, även om det faktiskt var något jag behövde. 
 
Necessären var jättefin och kommer användas när jag reser, handkrämerna kommer jag använda flitigt i vinter eftersom mina händer är riiktigt torra just nu, sedan fanns det lite smått och gott att testa som deo, läppglans och hårprodukter. Imponerande att man fick tre produkter från Make Up Store även om jag tror att bara nagellacket är intressant för mig. Nu måste jag bara få bättre ordning på mina skönhetsprodukter för allting ligger travat på varandra i lådor i badrummet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0