Butt workout

Yes! Ikväll blev det ett till hemma pass med fokus på bak och lår. Lite jobbigare när tibbe var hemma och skulle titta på och flina när jag vet att det ser jättelöjligt ut och så skulle han dansa med i musiken. Pojkvänner :P Men det var bara att blocka det och Yuki som lekte runt mina fötter och köra på. Efter en halvtimma var jag helt slut och kunde knappt stå upp utan att skaka. Då kände jag mig nöjd och ännu bättre var att maten var klar och jag kunde ladda på med lite kött och sötpotatis som tibbe fixat. 
 
Passet jag kör just nu hittade jag i någon tidning och är utformat av Sofi Fahrman som jag tycker har en riktigt snygg vältränad kropp. Ska bli intressant att läsa igenom hennes träningsbok "Bodylicious" som släppts snart. Jag förbokade den för ett tag sedan så jag väntar ivrigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0