Tvättkväll!

Exakt så spännande är min fredagskväll ;) Var helt tomt i tvättstugan eftersom jag antar att alla är ute och festar men skönt för mig för då behöver jag inte vänta på en ledig maskin och kan gå ner i mina myskläder utan att skämmas.

Tvättstugan här fungerar så att man köper ett kort man laddar med pengar som man stoppar in i tvättmaskinen för att starta den. Typiskt att jag glömde mitt gamla kort i Sverige som fortfarande hade pengar på! Aja...var inte så mycket pengar det handlade om. Nu har jag i alla fall rena underkläder och så har jag lyckats hålla mig vaken ända till tio på kvällen, rekord!

En pytteliten första tvätt. Men hellre börja lite än att förstöra alla mina kläder!


Ansiktsmask på, uppsatt hår och myströja från gina tricot


Middag blev plocksallad från whole foods. Har jag sagt hur mycket jag älskar den mataffären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0