Långhelg

God kväll!

Vi har precis kommit hem från bio och snart måste jag sätta igång och packa. Vi var och såg Men in Black 3 på den amerikanska premiären och även om den hade sina stunder så måste jag säga att jag är besviken. Hoppades att den skulle vara lika bra som ettan men jag kom aldrig riktigt in i den. Däremot gillade jag verkligen the bad guy. Riktigt cool design och skön basröst :) Sedan är ju ledmotivet bra men det är samma musik som det varit i alla filmer. Lite kul dock att det var folk i publiken som hade jobbat på filmen. Man kunde höra hur de jublade i eftertexterna men Sonys kontor ligger precis över gatan från biografen.

Well, nu ska jag äta lite choklad och sedan ska jag försöka lista ut hur jag kan packa lätt inför roadtrippen till Las Vegas i morgon. Har hört från folk att Memorial Day helgen är absolut värst att vara i vegas för det är EXTREMT mycket folk och helt galet. Ska bli intressant at se! What happens in vegas stays in vegas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0