Känns lite som hemma

I alla fall frukosten jag ätit den här veckan. Hittade en tjock grekisk yoghurt med fett som fungerar jättebra med blåbär, hallon, jordgubbar och björnbär toppat med osaltade cashews. Sedan tog jag med mig te hemifrån så jag har en kopp vaniljte till :)

Förutom det går tiden ganska långsamt just nu. Lyckades sova en hel natt igår så idag är första dagen jag känner mig hyfsat utvilad men känns fortfarande ganska främmat och ensamt här. Saknat tibbe och kissarna! Jag håller dock på att räkna ner dagarna till jag får träffa tibbe igen, om jag inte är helt fel är det idag 39 dagar tills jag kan krama om honom igen. Längtar så mycket!


Kommentarer
Postat av: Papá

Vad skönt att du fått sova ut ordentligt. Hoppas vädret blir bättre. Här i Götet är det riktigt sommarvärme men som du vet det varar inte för evigt.

Till helgen kommer det att ändras så klart.

Puss och krma från oss i Mölndal.

2012-05-03 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0