Tibbes välkomst middag!

I söndags när tibbe kom hem blev det att laga god mat och göra lite efterrätt. Testade att göra ett nytt recept på köttfärslimpa med fetaost som var supergott! Det serverat med en krämig spenat"sås" med sambal oelek blev en jättebra kombo. Till efterrätt blev det cheesecake...eller cheesecake vet jag inte om man ska kalla det. Den var god för att vara LCHF men efter jag smakat på chessecake receptet från Sabine så är det svårt att hitta något som kan komma upp i de nivåerna.

På tal om LCHF så har jag smått börjat gå tillbaka till att äta vanligt. Eller, än så länge äter jag LCHF men blandar in nötter, bär och choklad men måste smått börja vänja mig vid vanlig mat. Jag ska snart iväg på en lång resa och där blir det näst intill omöjligt att hålla sig till en diet.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hihi så roligt att höra att ni tyckte om Cheesecake receptet ^^. Känns som en lyckad födelsedagspresent varje gång :D

2012-03-22 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0