Stan igår

Igår cyklade vi ut i det fina vädret och åkte in till stan. Man ska inte lura sig att det är vår än, det må vara skönt i solen men i skuggan var det riktigt kallt. På kvällen när vi åkte hem också var det riiiktigt kallt. Men på dagen var det skönt att gå på stan medan solen sken.

Vi tittade in i det nyöppnade Rådhuset mitt på stora torget. Kul med en ny galleria! Önskar bara att det varit affärer i min prisklass för det var bara dyra märken. Fina kläder men har inte riktigt råd med en tröja för två tusen. Jag hade gärna sett en galleria med kanske topshop, zara, mango och forever21. Det hade varit något!

Men själva gallerian såg jättefin ut och var väldigt coolt inrett. Fanns även en bar med stora glasfönster på andra våningen och en restaurang på bottenvåningen. I maj ska även Myrra öppna där så då kanske det finns mer för mig, de har ju yankee candles.




De hade en dj på övervåningen






Var röda mattan utanför och en vakt


De höll även på med isskulpturer

Kan visa det lilla vi köpte där senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0