Städdag

Idag kommer bli stressigt...som om det inte var det redan igår :P Igår hann jag arbeta, inhandla mat för veckan, städa upp hemma, klippa klorna på katterna, dammsuga lägenheten (med gardiner!) och titta på film innan jag totaldäckade på soffan.

Jag såg filmen "I don't know how she does it" med Sarah Jessica Parker och det var skrämmande hur mycket jag kände igen mig i filmen. Tycker mycket de nämner om hur man ser på män och kvinnor stämmer. Och det här med listor, vilja hinna med ALLT och kunna tillfredsställa alla stämmer verkligen på mig. Riktigt bra film! Gillade inte riktigt slutet eftersom jag tycker det känns lite orealistiskt. Kanske något fel på mig..hehe, ni förstår om ni ser den. Rekommenderar den varmt i alla fall. Satt och funderade ett tag efter filmen och jag skulle aldrig hinna med barn. Den stressen jag har nu plus lägga till barn...mina listor skulle bli milslånga :)

Schemat för idag:
  • Tvättstuga
  • Laga luncher
  • Cykla förbi stan och inhandla kondenserad mjölk och bär
  • Baka LCHF cheesecake
  • Bada katterna
  • Våttorka golvet
  • Bädda om
  • Diska
  • Powerwalk
  • Göra middag
Deadlinen är i eftermiddag när tibbe kommer hem. I can do it! (Om bara Yuki kan sluta sova på min arm)

Middagen igår; vegetarisk vuxenomelett med fetaost, soltorkade tomater och oliver! Yes, jag har börjat gilla oliver. Supergod omelett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0