Kenza jeansen

I söndags hann jag ta en snabb tur på stan innan de stängde. Kände lite att jag behövde något att tänka på så jag inte satt och uppdaterade aftonbladets hemsida hela tiden ifall det skulle varit någon flygolycka. Jag kan lätt jaga upp mig och det enda som jag vet alltid hjälper är att shoppa.

Jag hade sett Kenza ha på sig ett par jättesnygga mörkröda jeans från HM som jag inte hittat på deras hemsida. Oftast brukar allt vara slutsålt så blev lite chockad när jag faktiskt hittade dem i butiken. Och en kvar i min storlek! De satt jättebra och har verkligen en jätteläcker färg så de fick följa med hem. Fick mig glad och gjorde att jag tänkte på något annat en stund.

Tyvärr jättesuddig bild men att ta bilder från höften samtidigt som katterna skriker utanför dörren var inte så lätt :) Hoppas nyansen syns i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh, läckert!

2012-03-13 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0