Kattutställning i slutet av mars, wohoo!!

Vi kom med! Jag är så glad!! Trodde verkligen inte vi skulle lyckas komma med eftersom det ofta blir fullt men jag fick bekräftelsen i förrgår. Så i slutet av mars ska tibbe, jag och båda katterna på ett litet äventyr. Kommer bli en massa stress, oro och väntan men ska bli kul att se vad domarna säger och förhoppningsvis prata med andra sibbeägare.

Jag har inga förväntningar eller förhoppningar alls utan sitter bara och funderar på allt som kan gå fel. Och Hunter kommer ha tovor och Yuki mjäll. Skulle inte förvåna mig och hon lyckas börja löpa den helgen också :P Men nu finns det ingen återvändo. Superspännande!


Kommentarer
Postat av: Sabine

\o/ Grattis!! :D

Ser fram emot det inlägget ^^

2012-03-13 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0