Kara

Det är GDC nu i San Fransisco och en av mina favoritspelutvecklare var där och visade upp en ny tech demo. Det är franska Quantic Dream med David Cage i toppen som visade "Kara", har ni inte sett den så ta en titt! Riktigt bra gjord och så fin och vacker. Vad nyfiken jag är nu på vad de utvecklar för nytt spel. Kommer säkert vara jättebra och fokuserat på animation och story. Precis som det ska vara :)
Har ni inte spelat något av deras spel så rekommenderar jag dem varmt. Fahrenheit är ett av mina absoluta favoritspel och Heavy Rain var riktigt bra också. Ohohoh, blev sugen nu på att lista mina topp fem spel :)
  1. Resident Evil 4
  2. Fahrenheit
  3. Devil May Cry 3
  4. Uncharted 2
  5. Vampire Bloodlines

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oh ja hoppas också på nåt från dem snart! Började tänka på äkta människor då jag såg showcase videon :D

2012-03-09 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0