Tråkig dag

Hatar när man har en dag ledigt och man inte känner att den var tillräckligt produktiv. Var ute och sprang imorse men började typiskt nog regna precis när jag kom ut så jag vågade inte springa för långt bort med tanke på iphonen. Sedan tog vi bussen bort mot ikea området men ALLT var stängt...verkligen allt. Tråkigt när det är första helgen man är hemma i sverige och så kan man inte göra något...Försökte spela lite spel på eftermiddagen men jag var så trött så var tvungen att ta en tupplur idag igen. Även om jag sov 10 timmar natten innan! Får hoppas morgondagen blir lite roligare.
 
Exakt så här butter kände jag mig
 
Men jag såg nog inte så här söt ut när jag sov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0