Onsdagen

Puh, vilken dag!

Började morgonen med en presskonferens.

Som följdes av ett röda mattan event där jag stötte på Tyra Banks. Va lång hon är!

Sedan blev jag uppringd av Steven Spielberg som behövde lite hjälp.

Vi pratade lite nostalgi om min tid som den sjätte spice girlen.

På vägen hem stötte jag på en gammal vän och blev bjuden på fest.

På festen stötte jag på Ozzy och Sharon.

Men jag hann tyvärr inte stanna länge innan jag blev inkallad av mr Stark och co.

Glömde att man aldrig ska stå för nära Hulken!

Efter en lång dag var det dags för en tupplur.

Kommentarer
Postat av: Frida

WHERE'S THE LIKE-BUTTON?!?!?!

2012-06-14 @ 08:04:12
Postat av: Sabine

AGREED! :D

2012-06-14 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0