Midsommarafton

Vilken fin midsommar vi fick det här året. I Uppsala var det strålande sol och riktigt varmt väder men varken tibbe eller jag kände för att gå ut och dricka så vi tog det bara lugnt. Blev en cykeltur genom fålhagen och årsta på dagen coh på vägen hem köpte jag en saftig melon på torget. När vi kom hem tog vi ut katterna på balkongen och sedan satt vi där ett bra tag och läste och åt supergod melon. Yuki tyckte det var lite för läskigt på balkongen så hon fick gå in efter ett tag men Hunter älskar verkligen att sitta vid kanten och spana på allt som händer utanför. 
 
Innan maten blev det tupplur...vet inte om jag börjar bli gammal eller om det är jetlagen men alla fyra slocknade i soffan. När vi väl vaknade till liv blev det grillning och sedan jordgubbar till efterrätt. Vet inte vad vi kommer hitta på resten av kvällen men imorgon kommer jag påbörja ett nytt projekt! (om affärerna är öppna)
 
 
Fick de söta ätpinnarna i födelsedagspresent av Frida
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0