Jag blev inte besviken!

Jag förväntade mig nog lite att jag skulle bli besviken igår. Tycker på senaste tiden att jag sett fram emot många filmer och blivit väldigt besviken (t o m somnade en gång!). Förutom då Avengers som var bättre än jag hoppats på, och den hade jag stora stora förväntningar på. 
 
Har man sett Raimis filmer så påminner den mycket om den första. Kan kännas lite konstigt att göra en re-boot redan nu men jag har en känsla av att denna kommer generera massa uppföljare och förhoppningsvis kanske han dyker upp i Avengers 2. Allt som allt var filmen hyfsat välgjord och underhållande med massa action. Finns en del som jag stör mig på och vissa saker kändes ologiska och allt för påskyndade men när jag önskar att en film faktiskt var längre så har de gjort något rätt. Andrew Garfield som spelar spindelmannen passar väldigt bra i rollen också.
 
Om ni går och se den, sitt då kvar under den första halvan av eftertexterna! (fast vem skulle gå innan eftertexterna är klara egentligen?)
 
Betyg: 3/5
 
Har ingen bild från igår så får bli en på Hunter från imorse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0