Införskaffat en våg

Tyckte det var dags att sluta gissa eller tro att man väger samma som för tio år sedan och skaffa en våg vi kan ha hemma. Är bra också att kunna väga katterna om man behöver (måste hålla dem dock). Sökte runt lite på nätet och hittade en som fått många bra recensioner och såg fin ut. Och resultatet...jag ligger på ungefär samma vikt som jag gjort de senaste tio åren :P Går upp och ner två kilo men annars står det ganska stilla. Men nu kan jag i alla fall ha lite bättre koll på vad som påverkar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Söt våg! Ser fancy ut, mäter det annat typ vätskehalt och fettmängd och såna hi-tech grejjer? ^^

Svar: Tack! Nej, det är en vanlig simpel våg som bara mäter vikt. Funderade på om jag skulle ta en mer avancerad men tyckte det räckte för mig :)
Vinterna

2012-07-03 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0