Nytt år och ny lägenhet

Vilket slut på året och början på det nya. Packat ner hela lägenheten, flyttat, städat och åkt på en förkylning. Var INTE kul att städa med näsan rinnande och man hostade ur sig lungorna. Var så skönt när vi äntligen lämnade över nycklarna till de nya och kunde lämna alla måsten bakom oss.

Nu har vi en jättefin WIP lägenhet. Fattas köksbord och så vill vi göra en del omdekorering men basen finns uppe. Ska bli jättekul att inreda den men den här gången tänker jag låta det ta lite tid och titta runt först innan jag köper allt på ikea :P

Visar lite bilder på lägenheten innan vi flyttade in allt för just nu ser det ut som en arbetsplats. Förkylninen blev värre igår och så fick jag feber så har bara tagit det lugnt idag. Ska försöka dra mig till jobbet i morgon om krafterna har börjat komma tillbaka.

Köket, med diskmaskin!


Vardagsrummet


Långa hallen


Lyckades i alla fall pimpa köksön!

Kommentarer
Postat av: tib

The dishwasher SAVED my life! <3

2012-01-03 @ 23:12:14
Postat av: Frida

Ser skitfint ut! Congrats to the new crib! :D

2012-01-04 @ 08:07:11
Postat av: Sabine

Ja verkligen! Jätte fint! :D

Diskmaskin är GULD!!

2012-01-04 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0