Förberedelser

Igår gick jag igenom recepten för i veckan och idag köpte vi nästan all veckas mat! Tror det kommer bli jättegoda frukostar och middagar men jag är lite orolig för luncherna och mellanmålen som inte låter så jättelockande. Blir att testa lite olika tills man hittar något som passar.

T o m tibbe ska testa nu när jag kör igång. Får se hur länge det håller men är skönt att vi inte behöver laga massa olika mat utan kan äta samma. I helgen har jag även passat på att äta min sista sushi på ett tag. Har varit sugen ett bra tag så lika bra att få det ur systemet! Sedan har jag även slängt alla kakor, godis och annat onyttigt som ligger här hemma. Finns det här när jag blir sugen så är det alldeles för svårt att stå emot.

Start om sex timmar, spännande!

Inspirationsbild!

Kommentarer
Postat av: tibbe

Whyyyyy do you do that to meee! ;)

2012-01-16 @ 00:42:01
Postat av: Sabine

Lycka till!



Kan inte fatta att Miranda Kerr är en mamma, syns verkligen inte på hennes kropp :D

2012-01-16 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0