Da Bird

Igår bokade vi en tid hos ett katt trim så på måndag ska Hunter dit så får vi se om de lyckas få bort oredan. Lyckades även klippa bort en del tovor själv och så kammade jag båda katterna. Det ska bli kamning varje dag nu tills de är okej med det!

Men till något roligare, vi köpte en ny vippa till dem som jag testade igår. Den heter Da Bird och ska vara väldigt populär eftersom den påminner om hur en fågel flyger när man vevar runt den. Snacka om jag blev populär! Katterna har varit så lata sedan vi flyttade men igår fick jag verkligen fart på dem. Yuki sprang runt som en galning och var helt andfådd till slut och fick vila i omgångar. Då tog Hunter över och faktiskt sprang efter den och gjorde backflips. Var längesedan jag såg honom göra en ansträngning, var riktigt kul att se honom vara som en kattunge igen :)

Så här trött kan man bli efteråt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0