Yukis tur att bada

Skäms nästan lite för det jag skrev imorse. Jag som skrev hur svår Yuki är att bada och hur mycket hon skriker. Ikväll när jag badade henne så var hon helt tyst. Hon använde inte klorna och velade inte en massa utan bara satt där så snällt. Kunde t o m använda båda händerna när jag sköljde. Hon försöker ju såklart precis som Hunter sakta smyga därifrån men det är inget emot den vevande vassa klätterapan jag är van vid.

Tror badningen tog halva tiden av vad den brukar. Och va stolt jag var över henne!

Nyduschad!



Kommentarer
Postat av: Marinettes

Vackra Yuki, vilken duktig tjej hon är!

2012-02-20 @ 09:06:12
URL: http://marinettes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0