Statisk familj

Jag är verkligen en superstatisk person på vintern. Får stötar varje dag av precis allt, t o m vatten! Tibbe är inte lika statisk men katterna är vandrande elstationer. Kan höra hur det knastrar när de leker :)

Därför blir interaktion mellan mig och katterna väldigt laddad. Vet inte hur många gånger de velat gnugga ansiktet mot min hand för att istället få världens stöt på nosen. Hunter brukar vara okej med det förutom att han blir lite paff men Yuki tycker det är läskigt.

Har sett att hon börjar likna mig i sättet nu. När jag ska röra något i metall tvekar jag ibland och det är samma när hon vill gosa med mig. Man ser att hon vill men är väldigt försiktig när hon lutar sig fram. Hon är inte mindre gosig för det utan bara rädd för den första stöten. Men vem tycker det är kul att få stötar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0