Sitter fast

Vi sitter alla i soffan och myser. Eller i alla fall de som får plats, Hunter sträcker ut sig högst upp i deras klösträd istället. Så jag har världens sötaste lilla Yuki i knät och blir nog fast här ett tag. Men hon är så söt så vem kan säga nej :)

Idag fick jag även hem en jättefin borste till katterna. Jag köpte en billig borste när vi skaffade Hunter som verkligen var jättedålig så nu köpte jag en riktigt fin borste. Vilken skillnad! Så mycket bättre att borsta dem med och gör pälsen så glansig och fin.

Roligaste är att det finns en lapp i förpackningen där det står att man inte ska använda den på djur :) Antar att den är för människor men är populär bland kattägare. Testade den på mitt hår först och var nästan lite ledsen att ge den till katterna. Så fin borste har inte ens jag :P Men nu kommer kissarna bli fina i alla fall!

Nyborstad och sover i mitt knä

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har också en sådan borste och den är väldigt bra och sliter inte sönder pälsen.

2012-02-09 @ 17:36:42
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0