På väg hem igen!

Nu sitter vi på tåget hem igen efter en mysig resa. Skulle inte kalla den avkopplande för har man bara knappt tre dagar på sig så blir det lätt lite stressigt. Men jag tyckte vi hann med allt viktigt! Lite synd bara att vi skulle ha otur att jag blev sjuk den här gången också. Tibbe har bara varit med mig i götet en gång innan och det var för fyra år sedan och den gången blev jag supersjuk i någon influensa och fick hög feber. Vi fick gå hem från Liseberg och jag fick lägga mig ner och sova så vi missade att göra en massa. Tror inte det är lika illa den här gången men jag hade ont i halsen i fredags som blev värre i lördags och idag har jag feber, frossa och huvudvärk. Men jag tänkte inte förstöra vår semester så blev en massa piller och tänka på annat :)

Den här helgen har varit lite fusk på dieten också men jag kallar det planerat fusk :P Frukosten fuskade vi inte med men däremot restaurangbesöken och några fikor. Lite skönt dock att märka att även om man åt något sött så njöt man inte av det på samma sätt som jag trodde. Däremot pommesen jag åt i fredags...trodde nästan jag skulle börja gråta :)

Färdkosten till och från göteborg. Bästa söderdröm teet med hemgjorda ugnsbakade omeletter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0