Mysig kväll

Igår åkte tibbe och jag hem till frida och didrik. De bor utanför Uppsala och man märker verkligen att man kommer utanför stan för det var fortfarande snöigt och så mycket is. Jag kände mig som Bambi på is! Hjälper heller inte att jag hade klackar på mig.

Var jättekul att hälsa på hemma hos dem igen, var en jäättelång tid sen jag var där senast. Vi satte oss i köket och pratade en massa och lekte med katterna. Finn var supermysig och kelig (speciellt när det var mat i närheten ;)), Kira var väldigt blyg men hon är verkligen supersöt och sedan har vi Thor som börjar bli riktigt stor. Tror nog han lätt kommer gå förbi Hunter i storlek på mindre än ett år.

Sedan blev vi bjudna på en jättegod middag med grillat kött och halloumi, lyx! Till efterrätt blev det favoriten chokladmousse. Var en riktigt trevlig kväll, ni får komma över till oss nästa gång!

Thor


Jag med Thor


Kira


Och den jättegoda middagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0