Utsikt!

Vi sitter just nu hemma hos min mamma och försöker hålla oss vakna. Har varit en lång dag men vi måste hålla oss vakna ett tag till för vid midnatt ska vi på bio och se The Darkest Hour. Blir intressant att se om jag kommer somna under filmen eller inte :P

I fredags var vi uppe i Läppstiftet och tittade på utsikten. Jag har varit där en gång när jag var liten så tänkte att det kunde vara kul för tibbe att se. Riktigt fin utsikt! Bättre också än att gå runt ute i kylan för som alltid i göteborg så är det väldigt blåsigt och kylan är ganska bitande.

Kan berätta mer om det vi gjort senare. Nu är det dags att göra ordning sig och släpa sig iväg till biografen. Hoppas verkligen filmen är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0