Lördagen

Igår blev en dag av mycket körkorts pluggande, först i soffan med Yuki i knät och sedan vid datorn med Hunter i knät. Vi tog även en tur i stan i vad som kändes som en snö orkan. Det blåste kraftigt och var riktigt farligt att gå nära hustaken för det ramlade ner is och snö i stora högar. Jag hade en lista på de sista julklapparna som behövde inhandlas och jag tror jag lyckades hitta det mesta. 
 
På kvällen blev det mer pluggande och sedan var det dags att slå in julklappar! Jag hade två väldigt nyfikna katter som gärna ville "hjälpa" till men jag lyckades slå in allt jag hade. Tog bara tre timmar och så fick jag rinnsnuva av allt pappersdamm men nu är det klart. Väntar bara nervöst på att de sista julklapparna ska levereras i tid så är den här julen säkrad. 
 
Jag hade gärna lagt julklapparna under julgranen för lite extra julkänsla men med två nyfikna katter så får de gömmas i klädkammaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0