Lockigt

Nu har jag kommit hem och hunnit äta lite efter frisören. Jag kände inte för testa något nytt så den här gången toppade hon bara håret, fixade utväxten och bättrade på några slingor.

Eftersom jag har håret oftast utsläppt så slingar vi bara överhåret för att bevara kvalitén. Blev glad också när hon sa att håret växt på bra sedan sist. Jag har bytt hårprodukter och undvikit att styla håret ett tag, det har kanske hjälpt lite.

På tal om styling så lockade hon mitt hår idag och jag tycker det blev jättefint. Fick mycket mer volym och riktigt fina lockar. Hade gärna gjort det själv ibland men då måste jag väl gå upp fyra på morgonen för att hinna.


Kommentarer
Postat av: Papá

Det blev jätte fint tycker jag. Kram =)

2012-12-12 @ 22:24:53
Postat av: Frida

Pretty!!!! I like :D

2012-12-13 @ 08:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0