Länge sedan nu

 
Sorry för den låga uppdateringen senaste veckan men det var så mycket som skulle fixas och hinnas med innan semestern så jag hade inte en minut över. Blev knappt någon sömn heller men det ska jag ta igen nu när jag har två veckor ledigt! Jag kan ta en liten recap på veckan senare men nu ska jag piffa till lägenheten lite och sedan hämta min mamma och hennes hund på stationen.
 
Jag var inne på Nellys mellandagsrea tidigare idag och det var riktigt farligt. Var 45 sidor med allt från träningskläder till kläder och smink. Jag var bra sugen på en tränings byxdress från Adidas men även med 50% var den lite för dyr för mig. Fick se till att hålla fingrarna i styr men en liiiten beställning fick det bli. Det är ju ändå jul :) 
 
 Toppar , Beyond Top , NLY Trend - NELLY.COM
 Makeup , Christmas Kit 2012 , Max Factor - NELLY.COM
Makeup , Nelly Natural Eye Kit , Nelly Beauty - NELLY.COM 
 Makeup , Nelly Smoky Eye Kit , Nelly Beauty - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0