Veckans mål

Sova sex timmar per natt
Jag brukar bara hinna med 4-5 timmar per natt men med allting jag håller på med just nu börjar jag känna mig lite väl sliten. Vill testa om jag märker en stor skillnad med sex timmar.

Borsta Hunter och Yuki lite varje dag
Yuki älskar ju borsten men Hunter hatar den fortfarande och eftersom han får tovor hela tiden vill jag kunna lyckas vänja honom vid den så vi slipper alla dessa tovor.

Plugga en halvtimma körteori varje kväll
Kommer inte bli något körkort om jag inte hinner plugga något! Måste få in det i schemat att jag ska plugga lite varje dag.
 
Har ni några mål för veckan?
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Inte äta godis är mitt mål T_T

Svar: Bra mål! Men tufft..jag har lyckats så länge jag får äta mörk choklad. Utan choklad börjar jag nog klättra på väggarna :)
Vinterna

2012-08-22 @ 00:28:25
Postat av: Frida

Att hänga med i gruppen som jag ska springa i. Sedan kommer jag bryta ett mål (igen) med lite chokladmousse. Vill unna mig lite innan nästa utmaning! :)

Svar: Så bra som du springer kommer det nog inte vara några problem! Och kan förstå att du vill ha något innan nästa utmaning...vi vet ju inte riktigt vad det kommer bli. Imponerande att du klarat dig så länge utan det!
Vinterna

2012-08-22 @ 07:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0