Bra start på helgen!

Igår bakade jag blåbärspaj till våra gäster men även om den luktade supergott så lyckades jag hålla mig borta från den. Lyckades t o m undvika chokladen utan blev tre jordgubbar till tet istället.
 
Imorse började jag dagen med en halvtimma på gymmet. Kändes lite trögt men var nog mest för jag kände mig så vilsen där, visste inte riktigt vad jag skulle satsa på. Blev lite roddmaskin och styrka för armar, mage och bak och sedan drog jag ut på en halvtimmas joggning utomhus. När jag kom tillbaka var jag rejält hungrig så då blev det en halv Raw Health innan duschen. Var lite besviken på den för jag trodde det skulle vara som Raw Bite men det var det inte, den här innehåller vaniljpulver och smakar mer som marsipan. Föredrar Raw Bite men vet inte vart man kan få tag på den.
 
Efter duschen blev det ägg med majonäs och te till frukost. Är dock fortfarande hungrig så tänkte testa en paleo smoothie om ett tag. Nu blir det körkortspluggande på balkongen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0