Nu bär det snart av

Kan inte förstå att jag kommer sitta på ett flyg om mindre än sex timmar. Det bär av till Los Angeles och jag kommer vara borta ett bra tag. Känner mig sådär nervös och orolig som jag brukar känna mig innan resor och en stor tyngd i bröstet för jag kommer sakna min pojkvän och katter så oerhört mycket.

Gäller att försöka tänka positivt och tänka på att tiden går fort. Ser fram emot resan men önskar bara att man kan packa ner dem också :)

Bjuder på en söt bild på Yuki från igår när hon snodde hela filten.


Kommentarer
Postat av: tibbe

Will miss you too, 1.5 months is pretty long :S But have an awesome time there and see you in NY! :)

2012-04-29 @ 10:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0