God morgon!

Får säga glad påsk också! Även om det verkligen inte känns som påsk...jag har min tradition med lamm, vitlökssmör och potatismos med påskmust och ett påskägg fyllt med godis. Det här året blev det inget av det. Lammet var alldeles för dyrt och jag försöker undvika sötsaker så blev som en vanlig kväll. Men kanske lika bra det :)

Snart ska vi cykla iväg och köpa mer kattmat. Hunter blev kallad fet två gånger på kattutställningen så nu är det dags för honom att gå på diet och kapa ner godsakerna för honom också. Antar att jag skämt bort dem för mycket...jag vill ju ha en stor katt men det är skillnad på stor och fet och tror nog inte Hunter kommer bli större. Sedan ska nu Yuki avvänjas från kattungemat och börja äta vuxenmat. Kommer bli krångligt att få henne att äta Hunters mat som han älskar och Hunter att äta dietmat som säkert är mindre bitar så då kommer nog Yuki föredra det. Ska höra med affären om de har några tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0