Yay för sol!

Jag har inte varit ute ännu men jag ser solen och den klara himlen! Jag slår vad om att det inte är sommarvarmt längre men det ska bli så skönt att gå ut :) Kommer bli en lång promenad idag med hunden. Tarzan var så sjuk och trött mot slutet så han orkade inte gå så mycket men tror den här 10 månaders unghunden är på!

Igår började det gå lite bättre med djuren tillsammans. Vi kan fortfarande inte ha Gizmo lössläppt tillsammans med katterna men de vågar gå runt lite nu. Mest sitter de såklart i sin klätterställning och stirrar på hunden (och han tittar så längtande på dem) men Yuki vandrade runt på diskbänken igår. Varje gång hon hörde ett ljud hoppade hon till men tillslut så la hon sig att sova i den blöta diskhon. Weird...

Till middag igår blev det fläskkotlett med vitlökssmör serverat med blomkålsmos och sallad. Så gott! Sedan slocknade jag vid tio med iphonen över mig. Har varit supertrött efter en lång vecka.

Nä, nu ska jag göra i ordning mig och sedan gå ut i det fina vädret! Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Katterna ligger och spejar


Gizmo vill leka med dem...stackarn...


Var längesedan jag åt vitlökssmör, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0