Snart bär det av!

Nästa vecka blir det ett stort äventyr för mig. Då kommer jag åka tillbaka till Los Angeles och stanna där i en månad! Har aldrig varit bortrest så länge och verkligen inte varit borta från tibbe så länge. Kommer sakna honom och kissarna som en galning. Jag ska försöka prata med honom på skype så ofta det går och jag har sagt till honom att ge extra mycket gos till katterna från mig...och godis såklart :)

Men nu gäller det att förbereda resan och packa ner allt jag kan tänkas behöva. Jag har redan beställt en del saker som jag behöver ta med mig och nu i helgen kommer jag springa runt som en galning och fixa det sista och börja packa väskorna. Spännande värre! Måste titta upp vädret där borta också så man tar med sig rätt kläder.

Har tänkt försöka blogga där bortifrån men allt beror lite på tid och hur bra nätet fungerar där. En sak som jag hoppas se lite mer av är hur amerikanarna firar halloween. Man ser det alltid på filmer så jag vill se om det är lika extremt i verkliga livet :)


Kommentarer
Postat av: Papá

Hejsan! Läst att du ska åka snart. Vad roligt! Förstår att du kommer att sakna dem där hemma men det finns alla medel för att hålla kontakten ändå. Jag kanske ringer i helgen lite kort innan du åker. Vet att du har mycket att göra så jag ska inte störa så mycket. Hittat den här filmsnutten på Youtube och tycker det är roligt kanske du vill ha den på ditt blogg. Hursomhelst, ha det bra så länge. Puss och kram. Papá



http://www.youtube.com/watch?v=vU6-C9U2CfU

2011-09-29 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0