Paket frossa!

Roligt att man beställer på helt olika tillfällen och så levereras allt samma dag! Blev som en liten mini julafton :) Fick två paket med lite kläder, har inte testat dem ännu och det var lite chansning så får se om det passar. Sedan fick jag ett stort paket...tänker inte säga vad det är nu men ska försöka ta lite bilder i morgon. Slutligen fick jag ett sms av polisen (!) att mitt nya id kort var klart. Mitt förra id kort gick ut för något år sedan så tyckte det var dags att skaffa ett igen ;)

På allt detta så var det VIP shopping på Lindex imorse. Köpte inte så mycket men blev en fin skjorta och lite benvärmare. Gillar de där VIP morgon shopping som en del affärer börjat med. Man går dit på morgonen, köper lite kläder med rabatt och slutligen bjuds man på frukost man kan ta med sig till jobbet och mumsa på. Perfekt!

Stort paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0