Om man ändå haft bil...

Den här helgen hade jag gärna haft bil...Var så mycket roligt som hände som jag hade velat åka till men det är för långt bort/för mycket planering när man inte har den möjligheten. Den här helgen var det världens första kattuställning med bara sibiriska katter!! Var i Sundsvall och det skulle vara en massa uppfödare både från sverige och utlandet där. Hade varit jättekul att se alla katterna och kanske prata lite med uppfödarna och hitta lite nya bloggar att följa. Uppfödning är inget vi har möjlighet till nu men det är något jag är intresserad av för framtiden :)

Sedan var det också loppis på Norrtälje katthem. Loppisar kan vara roligt men hade också velat titta runt lite och kanske donerat lite pengar/föremål. Aja...någon gång ska jag kunna ta bilen och åka runt lite! Mark my words :)

Länk till norrtälje katthems blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0