Långpromenad

Nu har vi varit hemma ett tag och ätit lite mellanmål. Vi gick bort mot ikea området vid tolv och var inte hemma förrän vid fyra igen. Var riktigt skönt väder med värmande sol och kall luft! Jag gick med Gizmo och han går mycket bättre i koppel nu än han gjorde förra gången jag träffade honom. Saknar lite att ha en hund...Tycker det är så skönt när det är fint väder att kunna gå på promenader med hunden. Men det blir många år innan vi är redo för att skaffa hund.

Vi var förbi djuraffären och jag hittade ett nytt godis till katterna. Ska vara mer "rent" innehåll och inte innehålla massa tillsatser. Hunter gillade det men Yuki tyckte det var för svårtuggat. Var också förbi elgiganten och tittade på laptops eftersom jag tycker det är dags för en ny. Min jag har nu brukar jag kalla för åbäket eller tegelstenen för den är så klumpig. Blev helt förälskad i en MacBook Air men får fundera lite...jag känner mig fortfarande ny till apple produkter.

Nu håller tibbe och mamma på att olja in balkongmöblerna och jag håller katterna sällskap i sovrummet (=latar mig i sängen). Tänker fortsätta med det ett tag till :D

Jättefint väder idag!

Hunter approved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0