Ingen tid!

Så mycket man vill/ska/borde göra men tiden räcker inte till! Idag var jag på jobbet ett tag och sedan gjorde jag lite ärenden på stan. Jag har velat spela deus ex i en vecka nu men inte hunnit så planen idag var att börja spela vid sex...blev inte direkt så tidigt. När vi kom hem var det dags att skämma bort katterna lite så kokade torsk till dem och sedan lagade vi mat och jag provade de kläderna jag beställt. Fick tyvärr skicka tillbaka allt men kanske lika bra det. Sparar lite pengar :)

Vid sju tiden började vi äntligen spela och blev nästan fyra timmar. Jag tycker fortfarande det är lika bra! Tibbe börjar bli trött på att jag hela tiden läser och pratar med alla men jag vill ju inte missa något. Vi var precis på ett sådant coolt hotell i Hengsha där ens rum bara är en liten låda eller kapsel. Hade varit coolt att testa på riktigt någon gång men har en känsla att det är lite klaustrofobiskt.

Nä, nu är det sent och snart dags att sova. Jag har en helt bunt med tidningar som jag skulle vilja titta igenom men känner jag mig själv rätt så kommer jag somna direkt när jag öppnar dem :)

Lilla Yuki skulle ligga i mitt knä och sova när jag spelade :)

Någon gång ska jag väl hinna läsa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0