UFC

Jag har varit som en zombie idag och det har varit mycket att göra men det gick ändå bra. Men när vi skulle åka till sportsbaren så höll jag på att däcka. Klockan var bara sju på kvällen så jag fick inte sova ännu men för varje gata så nickade jag till ;)

Det var helt fullt på baren. Efter ett tag så hittade vi sittplatser och då kan jag säga att det var svårt att hålla sig vaken! Min kollega ville inte att jag skulle missa finalen så han köpte redbull till oss och förvånansvärt nog så vaknade jag till så pass mycket att jag kunde koncentrera mig på matchen.

Matchen var helt galen...de slogs, sparkades och knäade och blodet bara rann. Snacka om rå sport! Var spännande också för favoriten höll på att bli knockad i första ronden men trots all stryk lyckades han hålla sig uppe och sedan var det ganska jämnt. I näst sista ronden fick han till en bra smäll och lyckades knocka den andra. Herregud vad det skreks på baren då! Var en kul upplevelse :)

Nu sitter jag och tittar på the dark knight på tv och har precis ätit en sen middag. Snart är det dags att lägga sig och jag hoppas verkligen jag kan somna den här gången. Annars blir det en super lång dag i morgon :P


Kommentarer
Postat av: Herta

Hej!

Läser när jag googlar på sibirisk katt och allergi att Ni båda är allergiker men att det fungerar. Har också kollat på kissarna i Trosa via hemsidan och visst blir man sugen. Här finns också allergi i familjen. Tycker Du att det fungerar fullt ut eller?

2011-10-09 @ 15:34:41
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0