"Nyttig" mat!

Hej hej!

Natten till idag så somnade jag vid ett tiden men tyvärr vaknade jag redan vid tre och sedan kunde jag inte somna igen. Så det blev en till natt med två timmars sömn och idag var jag helt skakig hela dagen. För att undvika att det här fortsätter har jag fått lätta sömntabletter jag ska testa. Jag tycker det är lite läskigt med sömntabletter så efter jag pratat med tibbe så kommer jag ta med mig mitt täcke och sova hos min kollega. Blir som en liten sleep over :)

Sedan vi kom hit har vi varit på whole foods ett par gånger. Jag nämnde den förra gången jag var här men det är en stor mataffär som fokuserar på nyttig mat med hög kvalitet. Det är mycket vegetariskt, veganskt, laktos fritt, gluten fritt, raw food osv. Väldigt mycket är färsk färdig mat också. Jag har redan köpt deras sushi två gånger som är gjord på fullkornsris och sedan köper jag deras juicar och raw food efterrätter. Deras chocolate tart är seriöst super god! Om all vegansk, gluten och laktos fri mat är så god så hade jag inte haft några problem att ändra matvanor :)

Nu ska jag snart prata med tibbe (som idag ska ha webbkamera, yay!) och sedan blr det sleep over!

Sushi!


Den här lilla förpackningen har redan räckt i tre dagar. Super mäktigt men gott!


Jag köpte dessa idag, blir att testa imorgon!

Kommentarer
Postat av: tibbe

Webcam fail!! Tomorrow will be a webcam day though :)

And keep a chocolate ball for me!

2011-10-11 @ 08:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0