Nu är jag framme!

Efter den långa resan är jag äntligen framme! Gick väldigt smidigt för det mesta, typ inget folk på arlanda så det var inga köer alls och vi hade bra platser på planen. Jag tittade på Midnight in Paris och började titta på Battle LA på flygplanstvn men sedan somnade jag. Blev en del tv serier de hade också men det var bara halloween avsnitt på alla. Antar att det redan dragit igång här :)

När jag gick av här i LA hamnade jag i världens längsta kö till kontrollen där man får lämna fingerprints och sådant men efter vad som kändes som timmar kom jag äntligen ut i kvällen här. Efter det köpte jag lite mat och checkade in på hotellet. Tyvärr fick jag bottenvåning som jag hatar så ska se om det går att byta i morgon. Jag har inte heller fått igång wifi nätet på mobilen men det fungerar på laptopen i alla fall.

Så jag började resan vid nio tiden imorse svensk tid och kom till hotellet vid elvatiden på kvällen amerikansk tid. Borde väl bli ett dygns resa ungefär om jag tänker rätt. Nu är klockan nästan ett på natten här så jag ska gå och lägga mig snart.

Jag saknade Tibbe en massa på planet. Vi har varit borta från varandra innan men vetskapen att jag inte kommer få se honom på en månad gör allting så mycket värre. Sedan när jag öppnade min resväska ser jag att han smugglat ner min nattlampa som jag fick av honom för några år sedan. Jag älskade den men batteriet har behövt bytas ett tag så har inte kunnat använda den. Så när jag såg att han överraskat mig och lagt ner den med nytt batteri så blev jag så ledsen och glad på samma gång. Har gråtit nonstop sedan dess men jag är ändå så glad att han gjort det. Nu ska jag använda den varje natt och tänka på min älskling!

Saknar min pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Ahaha vilken söt en!! Nawh gulligt, håll ut! :)

2011-10-08 @ 18:56:11
Postat av: Frida

Så fint! Du får tänka att du har med honom i lampan varje kväll :)

2011-10-09 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0