Våra fina kissar!

Sedan jag kommit hem har det varit en sådan mysfaktor hemma. Vi alla fyra knör oss ner i soffan, Hunter ligger alltid på sin hörna eller på ryggstödet och Yuki gillar att lägga sig på oss och sova. Efter ett tag kommer Hunter och vill gosa och lägger sig på mig och spinner (oftast sätter han sig på Yuki också).

Om han vill vara ifred så hoppar han upp på klösträdet och sträcker ut sig där. Jag tyckte vi tog i lite när vi köpte XXL möbeln men det var ett bra köp, hade vi köpt en normalstor hade han aldrig fått plats! Om jag är jobbig dock så hoppar han upp på bokhyllan och stirrar surt på mig därifrån...som tidigare i veckan när jag försökte borsta ut hans tovor...inte populärt.

När vi går och lägger oss har han lärt sig att fåtöljen är hans plats så han hoppar upp där och bäddar ner sig direkt. Yuki gillar byrån och lägger sig högst uppe där. Om jag inte går upp tidigt nog blir jag väckt av massage från Hunter och Yukis eviga tjat om uppmärksamhet :)

Fatso ;)




Mästaren i konstiga sovställningar

Kommentarer
Postat av: Sabine

Naaawh, så söta ^^

2011-11-15 @ 07:20:46
Postat av: Frida

They're so fluffy I'm gonna die!!

2011-11-15 @ 08:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0