Uncharted!

Idag lyckades vi äntligen spela klart Uncharted! Det var väldigt bra, som vanligt bra story, animationer och setting och vissa scener var ju helt galna men med det sagt så var jag ändå besviken. Uncharted slår de flesta spel ute men jag förväntar mig så mycket utav dem att när det inte känns så oförglömligt som tvåan så blir jag lite ledsen...

Sedan hade de MÅNGA buggar den här gången! Inget som fick spelet att krascha eller fastna men det var saker som föll genom världen, sömmar som syntes, mycket slides mellan animationer, man såg rakt genom banan, ens kamrater fastnade runt hörn, AIs som hade osynliga ben, banbitar som inte laddades, musik som poppade in och ut och en gång så förvandlades hela havet från fint hav till en enda stor röd yta!

Måste dock poängtera att de har lyckats väldigt bra med rörliga banor och fina vattenscener. Sedan fanns en del riktigt coola scener men jag vill inte spoila något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0