Ny vecka

Jag somnade när jag skulle börja blogga så hinner inte skriva om helgen men jag kan berätta om det en dag då jag är lite mer pigg :P Men kan berätta att idag efter jobbet så gick jag faktiskt till gymmet på hotellet! Har ingen kondition alls efter att ha suttit stilla i en månad men kändes så skönt efteråt. Jag sprang i 20 minuter i bra tempo och sedan blev det lite styrketräning för armarna. Allt medan jag väntade på att tvätten skulle bli klar :)

Sedan blev det lite mat och så drack jag en ny juice som jag hittade på whole foods. Är aloe vera som är sötat med sockerrör. Ska bara vara naturliga ämnen i den...vet inte om jag litar fullt ut på det men den var god! Smakar lite som piggelin.

Supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0