Första helgen hemma

God kväll!

Var ett bra tag sedan jag skrev ett riktigt inlägg men den här veckan har bara varit att komma in i vardagsrytmen igen. Det känns fortfarande konstigt att vara hemma. Det kanske är vanligt när man varit borta så länge men första veckan i LA så var jag jättedeppig och hade hemlängtan (säkert lite pga att jag inte kunde sova...ALLS!) och lite samma sak är det första veckan jag varit hemma nu. Saknar lite LA med värmen och folk man träffade där men konstigast nog är att det känns som jag aldrig varit där. Känns lite som en dröm...

Men det har varit riktigt skönt att få träffa tibbe och kissarna igen. Snacka om att jag saknat att krama om dem! Och va stora Hunter och Yuki blivit. Yuki börjar se väldigt feminin och vuxen ut nu även om hon fortfarande är en liten pälsboll :P Och Hunter har äntligen fått sin vinterpäls, va jag saknade den! Äntligen ser han ut som ett lejon igen :) Jag har såklart skämt bort dem i veckan med torsk och massa godis :) Och tibbe fick lite presenter jag köpte i LA.

En sak dock som verkligen får mig att känna att jag är hemma är kylan! Jag var inte beredd på att det skulle vara så kallt. Tur dock att jag beställt ett par supermysiga tofflor som låg och väntade på mig när jag kom hem :) Vi var också ute idag i boländerna i nya bolandscity så jag fick köpa hem en drös med varma kläder. Kan visa i morgon när det inte är kolsvart ute...Nu blir det mat och sedan ska vi äntligen öppna Uncharted 3 som legat och väntat på mig. Superspännande!!

Bolandscity blev mycket mer intressant när de bytte ut alla byggaffärer till klädbutiker :)




Det var gott! Men aldrig så mycket sött samtidigt igen...

Kommentarer
Postat av: Sabine

Whii välkommen hem igen :D. Jepp börjar bli kallt, men det har varit ovanligt varmt den här hösten och inget snö ännu O_o. Brukar åtminstone snöa lite och sen försvinna igen.. Oh nya bolandscity måste jag kolla på nångång också ^^. Och måste säga att det där inte såg ut att vara så mycket socker ändå ;)

2011-11-12 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0