Lugn dag igår

Igår hade vi en jättelugn dag. Var ganska kallt och ingen sol så vi kände inte för att gå ut. Istället låg vi mestadels i soffan och bara latade oss :P Vi åt t o m frukost vid tre! Tre! Var lääängesedan jag åt frukost så sent.

På kvällen kände jag att jag var tvungen att göra någonting produktivt så jag tog på Hunter hans söta sele och koppel och tog ut honom på balkongen en stund. Han var väldigt försiktig och satt mest och tittade, var ju lite läskigt med alla folk som festade och förde liv för sig. Sedan blev det en knapp halvtimmes cyklande, kan säga att jag var halvt död och svettandes efteråt. Har ingen kondition längre...Nä, nu är det fan dags att börja träna igen!

Hunters sele, hade tänkt köpa helsvart först men det var slut. Men den här var riktigt snygg.


Köpte det här underlägget tills hans mat också


Var lite svårt att cykla när han trodde att jag lekte med honom hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0