Mysig söndag

Idag har jag haft en lugn men ändå produktiv dag. Jag älskar när man bara kan bocka av allt som gått och dragit i en vecka och sedan sätta sig ner och ta det lugnt :)

Jag kom upp tidigt i morse och hann med några timmar på jobbet, sedan bar det av till stan där jag mötte upp Tibbe och så gick vi och tittade i affärer tills de stängde. Jag är sugen på en spetsväst jag sett på HMs hemsida, tyvärr så hade de den inte i butiken men hittade en liknande på MQ...bara dubbelt så dyr. Får avvakta lite tills nästa lön men de ser verkligen coola ut...ingen aning hur man ska matcha dem bara.

Blev dock två nya ringar till min samling (yes, jag vet...jag är besatt av ringar :P) och ett par fejk skinnbyxor. När vi kom hem så var det dags att borsta och använda furminatorn på Hunter (som inte stretade emot lika mycket den här gången) och sedan blev han belönad med lite blötmat :) Sa bara svisch så var det borta!

Sedan bytte vi ut kattsanden och och tömde litter lockern (bästa köpet!) och tog ner massa saker i källaren. Puh! Nu ska jag bara laga mat och beställa lite kattschampo och så är jag klar för kvällen! Känner att jag har massa energi, slår vad om att jag kommer ligga utslagen på soffan vid tio :P

Hoppas ni också haft en jättetrevlig dag!

Första ringen, en drake som slingrar sig runt fingret.

Bättre bild på draken.

Ringer nummer två. Jag rekommenderar verkligen indiska för smycken, de har mycket coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0