Vilken varm dag!

Perfekt också att vi spenderat mestadels av dagen inne och STÄDAT! Kan säga att svetten rann ner för pannan när jag dammsugade. Varför måste alltid dammsugare blåsa ut varm luft?! Gjorde inte direkt saken bättre :)

Så vi har tvättat, dammat, diskat, dammsugat, våttorkat och t o m badat katten. Nu ska allt vara rent och fint :) Efter städningen grillade vi jättegoda hamburgare med stark bbq sås. Det serverades med sallad och kall öl på balkongen. Hade nästan glömt av hur god en kall öl kan vara när det är så varmt ute.

Till efterrätt gjorde jag rabarbersmulpaj! Första gången någonsin jag lagat något med rabarber och det blev gott med lite vaniljsås till. Hoppas nu inte det ska bli regn hela nästa vecka som det står just nu för jag är redan sugen på en till kall öl ute på balkongen :)


Smulpajen hade smak av kanel och innehöll solroskärnor. Var en god kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0