Idag har de lekt tillsammans!

Äntligen har det börjat släppa lite mellan Hunter och lillan! De ger sig fortfarande på varandra då och då men inte alls lika mycket som det var igår. Idag har de sprungit runt och lekt med varandra och lillan har hoppat på Hunter ett par gånger och jagat hans svans. Såklart, hon tycker inte det är lika kul när han ger igen men han väger ju lite mer :) Sedan kan de nu nosa på varandra snällt och ligga i soffan samtidigt. Hoppas verkligen det kan fortsätta på samma spår nu så man kan våga lämna dem ensamma lite.

Jag kommer dock få ha lite koll på Hunters vikt framöver för han norpar gärna hennes babymat. Inte för att han föredrar den utan att han är alldeles för lat/glömsk att hans mat är på diskbänken. Idag har jag fått lyfta upp honom fyra gånger och visa honom vart hans mat står...snart tror han väl att jag är till service för honom hela tiden ;) Jag kan inte ha hans mat på golvet just nu för lillan vill hellre äta hans mat än sin egen.

Gillar hennes sätt att dricka vatten :D Efteråt gick hon in i kattlådan med sin blöta tass...




Lite storleksskillnad

Kommentarer
Postat av: Frida

Yay!

2011-06-15 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0