Vilken lång dag!

Eller jag kanske ska säga dagar? Min lördag började i fredags morgon LA tid. Först tog vi flyg till New York som tog lite mer än fem timmar. Var så sugen på att stanna där! Såg siluetten av staden från flygplatsen. Måste verkligen åka dit någon gång. Vi slapp som tur var gå igenom säkerhetskontrollen igen så det gick ganska snabbt att komma fram till nästa terminal som tog oss direkt hem till sverige. Tror den resan tog åtta timmar.

Så imorse halv tio svensk tid landade vi och jag var nog hemma vid elva tiden. Var VÄLDIGT trött då men man måste hålla sig vaken hela dagen så man kan snurra om dygnet igen. Tog en övervakad powernap på två timmar och sedan har det varit fullt ös hela dagen. Jag har saknat Tibbe så det var så skönt att äntligen krama honom igen :) Sedan verkade katterna ha saknat mig lika mycket som jag saknat dem.

Hunter har följt efter mig hela dagen och han ville ligga och gosa med mig och sedan somna i min famn :) Tyvärr hade han fått en massa tovor i pälsen och lillan hade avföring hängandes så det var in med katterna i duschen. Tänkte om hon såg hur snäll han var så skulle hon ta det lite lugnare...

Hunter gick som vanligt jättebra att bada och han lät mig t o m borsta honom och klippa bort alla stora tovor. Hon däremot lät som jag försökte döda henne. Hon pep, vred sig, bets och satte klorna i allt. Stackars Hunter blev helt förstörd att höra henne pipa så han började prata med henne och kom in i duschen, bet tag i henne och försökte dra ut henne :S Men till slut fick vi de båda rena och fina.

Sedan var det dags för konsert! Tibbe ville se Suzanne Vega så jag följde med honom till Katalin där hon spelade. Har bara hört någon få låt med henne men hon var bra. Riktigt fin röst!

Nu borde jag gå och lägga mig men är så klart helvaken. Men känner jag mig rätt så kan jag nog somna snabbt ändå ;) Kan berätta lite om resan i morgon. God natt till er alla!

Hejdå LA för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0